Tuesday, August 09, 2011

TEST DAH HABIS ! WOHooo .........

semalam last day aku amek test . start hari rabu minggu lepas then , sambung sampai hari isnin semalam . yehaa  ! test dah habis ! itulah yang aku boleh describe untuk perasaan aku hari ini . hari ni aku tak sekolah sebab aku tak berapa nak sihat . sakit kepala + selsema . haha . best tak kalau korang kena .

*stop*

itu bukan benda yang aku nak cerita . okey kita rewind balek dari hari first aku test okey . kalau dah malas nak dengar or bace korang boleh cari post aku yang lain . kalau tak minat jugak . . . inilah benda yang aku tak minat nak cakap , " CLICK RED BUTTON ON TOP OF YOUR RIGHT " .

#1st day
     test : BM , BI , MT 2 , 1  . mase start test memang aku nervous giler coz aku tak baca sepatah apa pon yang ada tulis kat dalam buku . tapi aku still boleh ingat sikit-sikit apa yang cikgu ajar .    


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home