Sunday, July 31, 2011

stay out v^_^v

hari nie all classmate b'kumpul kat kelas coz plan nak kemas kelas . hari ni aku datang agak lambat cikit dalam pukul 9.3o . masuk pintu pagar sekolah aku dah bole nampak ey-qa dari jauh . nasib baik dia tak marah aku sebab lambat #RASALAHMACAMMANAAKURASA then yang lainfollow .

1st thing yang aku buat is kemas kan alas meja . cantik doe aku buat . tak sangka pulak #ERGHHHGEDIK . haha aku banyak membazir saletip . nak kemas lah katakan .

2nd , haikal promote diri untuk pergi beli air . aku pun gunakan lah peluang yang ada . aku nak pergi malas . kalau dapat neslo ais ... perghhh ! heaven giler .

*skip malas nak cakap panjang

ey-qa buat hal . muka masam mencuka . konfuse nak balik atau tunggu abang dia datang . then , aku teman dia call abang dia . muka terus berubah happy bagai lepas dapat tahu abang dia nak datang . time nie memng best giler coz tercetus perang nuclear antara abang dia dan ey-qa . haha .

*terkenang kata-kata ey-qa #SAPETAKSAYAGABANG haha . tergelak siott .

2 Comments:

Blogger Noratiqah Ibrahim said...

haha !
k0e ingt lgik ea ??
disbbkan ayt "sapetaksayangabang" ue lha ,,kiter terkej0d mcm ber0x an ???
haha !
mcm nk mati woe ..huhux !
wat mker msam ???
ececeh ! sker ea k0e ,,aq perang ngan dyek ..hahaha !

1 August 2011 at 09:32  
Blogger fara diyanah said...

best dhoe tgok muke ko . cuak giler bole ark .

1 August 2011 at 10:08  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home