Monday, August 01, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak w^_^w


ehemm . korang dh boleh agak tak apa yang aku nak cerita hari ni ? haa , mestilah boleh kan . oke , dalam post ni aku nak cerita tentang hari pertama aku puasa dalam tahun 2011 . so , get ready kalau korang tak suka dengan cerita aku ni bole chao sekarang . yang nak tau pulak boleh teruskan yerr .

sebelum cuti puasa hari tu , cikgu yang ajar subjek agama suruh 1 kelas buat dairi tentang puasa kami . aku dah start pelik . dairi jenis apa ni ? dah sah lah panjang kalau nak suruh aku tulis . then , baru cikgu bagi tau yang dairy tu jenis schedule . 

#KLIKUNTUKLEBIHJELAS

macam tu lah dairi yang aku kena buat . tiap-2 hari aku kena tanda apa yang aku buat . so , buat benda ni boleh buat aku jadi lebh disiplin kat rumah . then , aku jadi budak paling baik kat rumah #PERASAN haha .

macam biasa . kena bangun pagi sahur . bile aku pikir balik . . . . . hemm , bole tahan banyak aku makan . ada lauk sotong , asam pedas , lemak . perghh  . . . . . . seeeeeeeeedddaaaaaaap ! aku orang t'akhir habis makan . lepas sahur tengok movie Flat 3A .

dari tengah hari sampai petang aku online and blogging jer . tak ada apa nak buat . so boring u know .


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home